Germanist en gek op taal. Van het eerste tot het laatste woord. Ik hou van sterke verhalen. En die zijn niet alleen te vinden in een een roman of film. Verhalen zitten gewoon òveral.

Sofie De Vriese, dat ben ik gewoon.

Mijn communicatiebedrijfje is kleinschalig, persoonlijk en daardoor eigenlijk ook heel dichtbij (daarom niet in kilometers, maar je begrijpt wat ik bedoel). Als je belt of mailt, heb je mij rechtstreeks aan de lijn. Je hebt een concrete vraag? Dan krijg je een concreet antwoord. 

Ik luister aandachtig naar je. Stel je een hoop vragen. Ik ben nieuwsgierig. Lees tussen de regels. Schrijf je ideeën neer. Orden ze in een duidelijke structuur.

Wat wil jij precies communiceren? Je aanbod of programma? Een tijdelijke actie? Of je visie in de juiste woorden? Ik duik in je business. Denk mee met jou. Samen komen we misschien op nog meer ideeën waar we aanvankelijk niet aan dachten. Eén en één is drie, zoiets. 

Als het nuttig of nodig is, schakel ik gespecialiseerde partners in: strategie-bepaling, productfotografie, vertaling, een social media-plan, hogerop komen in Google (SEO), online adverteren (SEA)… Elk zijn expertise, maar in een gecoördineerde aanpak.

uit Chipka (stadsmagazine Aalst) foto Geert De Wolf
"Het is wat jij ermee doet (of laat doen) dat het buitengewoon en uniek maakt."
Sofie
communicatie in een pakketje

Meer dan 20 jaar werkte ik voor magazines, vakbladen en televisie. Voelde me thuis in (schrijven over) architectuur, interieur, design, cultuur. Ik combineerde redactiewerk met fotografie en vormgeving, omdat het zo boeiend is en bovendien ook allemaal “communicatie” is. Tot ik ontdekte hoe alles samenkwam in webdesign. Een website ontwerpen ìs vorm geven met teksten, afbeeldingen, grafische elementen. De uitdaging is om het ook technisch helemaal te doen kloppen, zodat elke website een aantrekkelijke en efficiënte manier is om (meer) klanten en publiek te bereiken.

Mijn service: webdesign en copywriting voor éénmanszaken, kmo’s, sociale en culturele organisaties. 

Wat kan ik voor je doen? Wil je weten waarmee en hoe ik je kan helpen om je klanten of publiek op een aantrekkelijke en efficiënte manier te bereiken?